dobra figura jesienią

Jak zachować figurę jesienią?

Jesień to czas, kiedy pozwalamy sobie na drobne odstępstwa od diety. Deszczowe wieczory, zimne poranki i coraz krótsze dni zachęcają nas do sięgania po słodkie przekąski lub kaloryczne potrawy. Nic dziwnego, że wiele osób skarży się na przybieranie na wadze w tym czasie. Brzydka pogoda dodatkowo zniechęca do uprawiania aktywności fizycznej na dworze.

Po pierwsze sport…

dobra figura jesieniąJeżeli latem udało nam się wybrać parę razy nad wodę i popływać bądź wybieraliśmy się na wielogodzinne spacery, warto kontynuować te nawyki. Co prawda jezioro należy zamienić na kompleks basenowy, a spacery w deszczu nie należą do najprzyjemniejszych, ale w ten sposób zadbamy o nasze zdrowie fizyczne i kondycję. Wiele klubów przygotowało specjalne oferty dla osób, które preferują sporty zespołowe. Innym sposobem na radzenie sobie z jesienną bezczynnością jest kurs tańca – dzięki temu nie tylko zapewnimy sobie niezbędną ilość ruchu, ale również poznamy nowe osoby.

Po drugie dieta…

Aby dodatkowe kilogramy nie pojawiały się niepostrzeżenie konieczna będzie także zdrowa dieta. Pozwoli ona z jednej strony na uzupełnienie niezbędnych witamin i mikroelementów, a jednocześnie ograniczy spożywanie niezdrowych przekąsek i słodzonych napojów.

W zimne dni sięgajmy raczej po suszone owoce, bakalie oraz herbatę z miodem. To zdrowsze odpowiedniki chipsów, czekoladek czy cukierków. Warto przestrzegać tych kilku zaleceń, by móc spokojnie popuścić pasa w święta i nie rozpaczać przed nadejściem karnawału. Nie warto łudzić się, że trzydniowe głodówki wystarczą, by zrzucić zbędne kilogramy.

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *