i love gadgets

Czego nie robić, inwestując w gadżety reklamowe?

Gadżety reklamowe są obecnie nieodłącznym elementem marketingowym budującym markę danej firmy. Wielu je lekceważy, a niesłusznie – klienci lubią dostawać coś za darmo, a logo Twojego biznesu utrwali im się w pamięci. Inwestycja w gadżety reklamowe jest słuszna i potrzebna, szczególnie, jeśli jest się nowym na rynku. Często jednak popełniane są w związku z tym błędy, nie tylko w kwestii strat finansowych. Lepiej oczywiście uczyć się na cudzych, a nie własnych pomyłkach. Dlatego zachęcamy do zapoznania się z listą czego nie robić, inwestując w gadżety reklamowe!

ŹLE DOPASOWANIE GADŻETU

Z długopisu może się ucieszyć uczeń albo rodzic – niekoniecznie pracownik budowy. Przed zamówieniem gadżetów należy dokładnie się zastanowić, kim jest Twój klient i czego będzie od Ciebie oczekiwał. Jego wiek, pozycja, zainteresowania, doświadczenie… Wszystko to składa się na jego profil. Na podstawie tych wytycznych tworzy się plan, w co i w jakiej ilości zainwestować.

KREATYWNOŚĆ

Nie ma nic gorszego, niż pójście na łatwiznę. Wybieranie takich samych gadżetów, co inne firmy nie jest najlepszym pomysłem. Oferta akcesoriów jest dzisiaj wielka i nieskończona – wystarczy poświęcić trochę więcej czasu na wymyślenie czegoś oryginalnego i niekonwencjonalnego. Długopis i smycz na klucze przechodzą już od lamusa. Może lepiej wybrać elegancki pendrive? Albo torbę bawełnianą? A może skrobaczkę do szyb? Klienci lubią, jak gadżety są praktyczne i nie będą zalegać w szufladach.

OSZCZĘDNOŚĆ

Największa zmora i bardzo zły nawyk wielu firm. Niechęć wydania (w ich mniemaniu) za dużej ilości pieniędzy na gadżety może spowodować nieodwracalne konsekwencje wizerunkowe. I tak zdarza się, że gadżety są marnej jakości, druk na nich jest łatwo zmywalny albo po prostu są one nudne i bezużyteczne. Klient nie chce dostawać byle czego. Stawianie na ilość, a nie na jakość jest niedopuszczalne! Gadżety muszą być atrakcyjne, zwłaszcza od strony wizualnej. Nie można tego lekceważyć. Już lepiej w ogóle z nich zrezygnować.

 

Wizerunek firmy jest niezwykle ważny. Zainwestowanie w marne, słabej jakości gadżety może wszystko zniszczyć – czasem nawet nieodwracalnie. Nie można oszczędzać na promocji i budowaniu wizerunku. Trzeba robić to z głową! Szukasz dobrych gadżetów reklamowych? ReklamowyGadżet.pl spełni Twoje wszystkie oczekiwania. Polecamy!

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *